
Французька компанія Hermès очолила рейтинг найдорожчих брендів в галузі розкоші. Модний дім зайняв перше місце в рейтингу після того, як акції його прямого конкурента, конгломерату LVMH, впали через невтішні результати у першому кварталі року.
Як повідомляє Financial Times, 15 квітня акції LVMH впали на 7,9%, в результаті чого ринкова капіталізація компанії знизилася до 246,5 млрд євро. Це стало для неї найнижчим показником з листопада 2020 року.
Водночас того самого дня акції Hermès, який є виробником сумок Birkin і Kelly, наприкінці дня незначним чином зросли. Завдяки цьому її ринкова капіталізація сягнула 248,1 млрд євро.
Індустрія предметів розкоші переживає труднощі після пандемії COVID-19. А торговельна війна, яку президент США Дональд Трамп оголосив Китаю та решті провідних економік світу, ситуацію лише погіршила.
Згідно з опублікованими даними продажі товарів LVMH (це зокрема Louis Vuitton, Givenchy, Kenzo, Chaumet, Moet & Chandon, Hennessy, TAG Heuer) за перший квартал 2025 року впали на 5%, тоді як аналітики прогнозували їй аналітики щодо зростання на 1 відсоток. На противагу цьому, вивірена клієнтська база, ексклюзивність та суворо контрольоване виробництво дозволили Hermès пережити нещодавнє сповільнення краще за конкурентів.
Втім, 15 квітня падіння зазнали й інші люксові бренди. Зокрема:
- акції Prada впала на 4,2%;
- Kering – на 4,8%.
Через побоювання, що тенденція зачепить і мас-маркетові бренди, також впали акції L’Oréal і Puig. Втім, через більш агресивні, ніж очікувалося, мита США, аналітики з Bernstein та HSBC вже знизили свої очікування щодо відновлення індустрії розкоші в другій половині року.
Як вже повідомляв OBOZ.UA, члени клану Ермес, якому належить бренд Hermès International, є одним з найбагатших у Франції. На додачу до цього вони можуть отримати за чотири роки понад $5 млрд дивідендів завдяки успіху модного дому, заснованого їхнім пращуром Тьєррі Ермесом. Прості працівники отримають щорічний бонус у 4500 євро.
Джерело: OBOZ.UA