Понад 200 французьких ЗМІ подали до суду на американську корпорацію Meta за її “незаконні практики” в інтернет-рекламі. Компанію, якій належать зокрема Facebook та Instagram, звинуватили в поширенні “таргетованої реклами, заснованої на масовому та незаконному зборі персональних даних користувачів”.

Про це пише Le Figaro. Про те, що медіа Франції, серед яких TF1, France Télévisions, Radio France і Le Figaro, розповіли адвокати ЗМІ 23 квітня.

Вони звинувачують технологічного гіганта в незаконному зборі персональних даних користувачів для таргетованої онлайн-реклами. З цього приводу ЗМІ звернулися до Паризького суду з питань економічної діяльності.

Вони вимагають компенсації за “величезну економічну шкоду, завдану недобросовісною комерційною практикою американського гіганта”. За їхніми словами, Meta масово збирала персональні дані своїх користувачів, не інформуючи і не запитуючи їхньої згоди, що є грубим порушенням європейських правил захисту даних.

“Використовуючи ці дані, щоб пропонувати ультратаргетовану рекламу, Meta змогла захопити більшу частину рекламних вкладень на шкоду засобам масової інформації”, – стверджують юристи.

Адвокати ЗМІ заявили, що Meta і Google, інший американський інтернет-гігант, монополізують більшу частину ринку інтернет-реклами. Вони наголосили, що якби не недобросовісна практика Meta, французькі ЗМІ отримали б значно більшу частку інвестицій у цифрову рекламу.

У Meta поки не відреагували на цей позов.

Як повідомляв OBOZ.UA, американську корпорацію Meta Марка Цукерберга звинувачують у поширенні незаконної реклами азартних ігор у Бельгії, незважаючи на те, що країна заборонила цей механізм. Дослідження показали, що реклама таких відеоігор активно спрямовувалася на молодь.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *