Слова, які ми обираємо у повсякденному спілкуванні, мають велике значення, особливо коли йдеться про людей із інвалідністю.
Національна поліція дала поради, які слова слід вживати щодо людей із інвалідністю.
“Використання коректної термінології у спілкуванні з людьми з інвалідністю дозволяє уникати стереотипів, дискримінації, підтримувати рівність і виявляти повагу до кожної особистості”, – пояснила поліція.
Запропонували приклади, які допоможуть спілкуватися більш коректно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які слова підійдуть, щоб підтримати людину. Чотири простих приклади
Наприклад, правильно казати не “глухонімий”, а “нечуючий”, “той, хто користується жестовою мовою”, “людина з порушенням мовлення, слуху”.
Не “сліпий”, а – “незрячий”, “людина з порушенням зору”.
Не “інвалід”, “неповносправний”, а – “людина з інвалідністю”.
Не “прикутий до інвалідного крісла/ліжа”, “візочник”, а – “користувач колісного крісла”, “той, хто користується колісним кріслом”.
Не “туалет/парковка для інвалідів”, а – “доступний туалет/парковка”.
Джерело: Gazeta.ua