Гіпермаркети мережі “Епіцентр” в Україні відновлюють свою роботу. Раніше цього ж дня  торговельні центри зазнали технічного збою, через який клієнти не могли розрахуватися за покупки. Про проблеми повідомляли з Києва та інших міст України. 

Близько 14:00 у соцмережах компанії повідомили про поступове відновлення роботи мережі. Клієнтам радять уточнювати питання щодо роботи конкретного гіпермаркету за контактами на сайті компанії. Водночас за замовлення, підготовлені до видачі до моменту виникнення системного збою, все ще не можна розрахуватися карткою – лише готівкою.

Першими про збої в роботі “Епіцентрів” заявили користувачі соцмереж та місцеві ЗМІ, припустивши можливу нічну хакерську атаку. Пізніше інформацію про збій підтвердили і в самій компанії, але його причину не назвали.

“У ніч на 28 квітня 2025 року у мережі торговельних центрів “Епіцентр” стався технічний збій, який вплинув на роботу торгової мережі … Компанія вживає всі необхідні заходи для якнайшвидшого відновлення роботи торговельних центрів”, – наголосили в “Епіцентрі”.

Зазначалося, що онлайн-магазин мережі продовжує працювати та приймати замовлення. Втім, через збій можливі затримки у доставці замовлень клієнтам.

Деякі з користувачів повідомляли, що не могли зайти в мобільний застосунок магазину. Редакція OBOZ.UA у цьому теж переконалася – станом на 10:55 під час відкриття програми завантажувалося лише синє стартове вікно.

Втім, у деяких містах “Епіцентр” продовжував працювати без проблем. Зокрема, збій не зачепив магазин у Кривому Розі.

“Працює багато магазинів, Кривий Ріг не постраждав. Є сервіси, які не працюють – хмарні, але каси працюють, товар відпускають“, – цитує директора місцевого гіпермаркету видання “СВОЇ | Кривий Ріг”.

Як вже повідомляв OBOZ.UA, 23 березня по онлайн-інфраструктурі “Укрзалізниці” було завдано кіберудару з боку Росії. В результаті перестали працювати продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та онлайн-підтримка. Але оперативна реакція компанії та державних кіберфахівців дозволила уникнути зупинки залізничного сполучення та швидко повернути систему в робочий стан. Вже 27 березня в компанії заявили про відновлення онлайн-продажу квитків.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *